איך למנוע תסמיני טחורים בהריון

טחורים בהריון היא בעיה מציקה ומביכה שלא נעים לדבר עליה. היחלשות רצפת האגן ועצירות קשה כתוצאה מנטילת תוספי ברזל גורמים להחמרה של תסמיני טחורים. להגיע ללידה עם טחורים זו חוויה לא נעימה, ולאחריה המצב אפילו מחמיר בגלל המאמץ בחדר הלידה.

לעתים לסיטואציה מצטרפת גם פיסורה. פיסורה היא פצע פתוח ברירית פי הטבעת שאיננו מחלים במשך תקופה ארוכה, מספר שבועות, וגורם גם הוא לגירוד כאב ודימום ביציאות.

איך מתמודדים עם טחורים ופיסורה בהריון

אפשר להקל באופן משמעותי על הופעת הטחורים בזמן ההריון באמצעות שילוב של פעילות גופנית ותזונה נכונה. 

פעילות גופנית מונעת טחורים גם בהריון

הפעילות הגופנית צריכה להיות מאוזנת, מתאימה לנשים בהריון ויש להתרכז בעיקר בתרגילים לחיזוק שרירי האגן. תוכלו למצוא מדריכים רבים ברשת, כולל סרטוני וידיאו על אימון גופני לנשים בהריון.

תזונה נכונה מקלה על תסמיני טחורים בהריון

את האימון הגופני חשוב להשלים באמצעות תזונה נכונה, עשירה בסיבים תזונתיים – עם דגש על פירות וירקות על קליפתם. וכן הימנעות ממאכלים חריפים וקפאין. לתזונה חשיבות קריטית על בריאות מערכת העיכול והסדרת היציאות. מה שימנע מאמץ מיותר וישיבה ממושכת בשירותים שמחמירים תסמיני טחורים.

שתיית מים למניעת טחורים בהריון

תרופת הפלא לכל מצב – שתיית מים מרובה. שתיית מים חשובה גם בשל צריכת הסיבים. צריכת סיבים מהירה עלולה לגרום לגזים ועצירות. לכן, ליצירת צואה רכה יותר שתמנע מאמץ חשוב לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום. כמו כן שתיית מים מסייעת לניקוי הגוף, לשמירה על עור חיוני ולייצור חלב אם.

נסי את המשחה הטבעית שלנו לטיפול בתסמיני טחורים ופיסורה

משחה אורגנית לטיפול טבעי בטחורים. יעילה בהקלה על צריבה, גירוד וכאבים. מסייעת בעצירת דימומים באזור. מסייעת בכיווץ ואלסטיות כלי דם. מסייעת בהחזרת הטחורים למקום. לשימוש במקרים של טחורים ופיסורה. מאה אחוז רכיבים טבעיים!

הפיצו את האהבה