המלצות תזונתיות לטיפול בתסמיני טחורים

תזונה בריאה ומאוזנת יכולה בהחלט להקל על תסמיני טחורים ופיסורה. הנה מספר המלצות שישפרו לכם את איכות החיים וישפיעו לטובה גם על הטחורים וגם על בריאותכם הכללית.

צריכת סיבים תזונתיים לטיפול בטחורים

לסיבים תזונתיים יש השפעה דרמטית על בריאותנו. הסיבים מסדירים את פעולת העיכול, מסייעים לנו לפנות פסולת מהגוף ומשפרים את כמות פלורת המעי. צריכת סיבים מסייעת באופן מיידי להקלה על תסמיני טחורים. כאן תוכלו לקרוא עוד על סיבים תזונתיים.

שתייה מרובה לטיפול בטחורים

כאשר אנו צורכים כמויות גדולות של סיבים הדבר עלול לגרום לנפיחות ולעצירות, שדווקא מחמירה תסמיני טחורים. לכן חשוב לשתות מינימום של 8 כוסות מים ביום. אם קשה לכם תוכלו להכין חליטות תה קר, עם גרניום, מרווה או קמומיל. החליטות הללו יכולות לשמש גם כטיפול משלים לטחורים משום שהן מכילות חומרים אנטי דלקתיים ומשפרות את היציאות.

ירקות כתומים להקלה על טחורים

ירקות כתומים מומלצים במיוחד להקלה על תסמיני טחורים. ירקות כמו בטטה, גזר ודלעת עשירים בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון.

מזונות שאינם מומלצים לסובלים מטחורים

מזון שאסור לצרוך אם אתם סובלים מתסמיני טחורים הם מזונות חריפים, מזונות מתובלים מדי, מזונות מטוגנים, קפאין ואלכוהול.

נסו את המשחה הטבעית שלנו לטיפול בתסמיני טחורים ופיסורה

משחה אורגנית לטיפול טבעי בטחורים. יעילה בהקלה על צריבה, גירוד וכאבים. מסייעת בעצירת דימומים באזור. מסייעת בכיווץ ואלסטיות כלי דם. מסייעת בהחזרת הטחורים למקום. לשימוש במקרים של טחורים ופיסורה. מאה אחוז רכיבים טבעיים!

הפיצו את האהבה