סיבים תזונתיים מקלים על תסמיני הטחורים

תזונה עשירה בסיבים היא דרך חיים שיש לה תועלות רבות, שאחת מהם היא הקלה על תסמיני טחורים. ניתן גם להשתמש בתכשירים שעוזרים לטיפול בעצירות או בתוסף תזונה שמכיל סיבים תזונתיים, אך הדרך הטבעית לצרוך סיבים היא הטובה ביותר.

מהם סיבים תזונתיים

סיבים תזונתיים הם חומרים מופלאים הנמצאיים במזונות המגיעים מן הצומח ואינם מעוכלים בגוף האדם. הסיבים נמצאים בריכוז גבוה בקליפות. שלל מחקרים הוכיחו כי צריכת קטניות, דגנים מלאים, פירות וירקות ולחמים מלאים מפחיתים את הסיכוי ללקות במגוון של מחלות מערביות מודרניות.

צריכת סיבים וטחורים

אחת הסיבות העיקריות להופעת טחורים היא תזונה דלה בסיבים, וכדי להעלים תסמיני טחורים לטווח ארוך חובה לבצע שינוי בתזונה. מומלץ לצרוך לפחות עשרים גרם סיבים ביום, באמצעות מזונות כמו ירקות, פירות יבשים (תכולת סוכר גבוהה זהירות), גרעינים וקטניות.

כדי להימנע מעומס על מערכת העיכול כדאי לבצע את שינוי התזונה בהדרגתיות. אם הרופא המטפל מחליט שצריך כמות גדולה יותר של סיבים תזונתיים ניתן להשתמש בתחליפי מזון לסיבים הנרכשים בחנויות טבע.

תזונה עשירה בסיבים עלולה לגרום לעצירות, לכן יש להקפיד לשתות כמויות גדולות של מים. שתייה מרובה היא בעצמה טיפול טבעי בתסמיני טחורים.

נסו את המשחה הטבעית שלנו לטיפול בתסמיני טחורים ופיסורה

משחה אורגנית לטיפול טבעי בטחורים. יעילה בהקלה על צריבה, גירוד וכאבים. מסייעת בעצירת דימומים באזור. מסייעת בכיווץ ואלסטיות כלי דם. מסייעת בהחזרת הטחורים למקום. לשימוש במקרים של טחורים ופיסורה. מאה אחוז רכיבים טבעיים!

תקציר המאמר
סיבים תזונתיים מרככים את היציאות ומקלים על הטחורים
שם המאמר
סיבים תזונתיים מרככים את היציאות ומקלים על הטחורים
תיאור
הסיבים התזונתיים עוזרים לרכך את הצואה ולהקל על היציאות. חשוב מאוד לשתות הרבה מים במהלך הטיפול. למדו עוד על טיפול טבעי בטחורים.
מחבר
הפיצו את האהבה